هتک حرمت قرآن نشانه‌ای از پروژه اسلام‌هراسی است
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

   تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۵۲ بازدید : 1296 بازدید ارسال توسط : [ ] تعداد دیدگاه :بدون دیدگاه

ه گزارش ایکنا از مازندران، در پی محکوم کردن اهانت دین‌ستیزانه و ضد توحیدی در سوئد و دانمارک نسبت به ساحت قرآن کریم نشست کانون مجمع قرآنی امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر با هدف تشکیل خانواده قرآنی با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار، تولیت امام‌زاده ابراهیم و اعضای این کانون ۱۸ مرداد در امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار شد.

حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در این نشست با تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع)، گفت: اهانت دین‌ستیزانه و ضد توحیدی در سوئد و دانمارک نسبت به ساحت قرآن کریم اقدامی شرم‌آور علیه کلام الهی و جنایت روانی بر ضد انسان‌های موحد است.

وی افزود: هتک حرمت مجدد نسبت به قرآن کریم، این مصحف حاوی آیه‌های جاودان وحی که نشان از نژادپرستی و نفرت‌پراکنی علیه دین اسلام و قرآن کریم دارد، تأسف و خشم همه مسلمانان جهان را برانگیخته است. این اقدام زشت و جنون‌آمیز که در راستای خوش‌خدمتی به سردمداران صهیونیسم انجام گرفت، خود نشانه‌ای از پروژه اسلام‌هراسی استکبار جهانی است.

رئیس اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه این اقدام نه تنها دستاوردی برای ایادی پست و بی‌مقدار این اقدام زشت ندارد، بلکه نفرت و بیزاری مسلمانان و پیروان دیگر ادیان توحیدی جهان را از عوامل استکبار جهانی برانگیخته است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که این اقدام غیرعاقلانه آن‌ها، چهره واقعی پنهان در نقاب‌های تزویرشان را بر ملا کرده و سرآغازی برای موج جدید گرایش به اسلام و قرآن در سراسر دنیا خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: جامعه قرآنی ضمن محکوم کردن این عمل نفرت‌انگیز در دفاع از ارزش‌ها، شعائر و مبانی اسلامی تا پای جان ایستاده و حمایت خود را از منویات ولی امر مسلمین جهان اعلام می‌دارد.

در ادامه این نشست اعضا به اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی پرداختند و جهت تشکیل خانواده قرآنی نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.