×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زائران برای دریافت گذرنامه سفر اربعین از نرم افزار پلیسِ من اقدام کنند

به گزارش بابلسرخبر و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی مازندران گفت: بهترین راه برای دریافت گذرنامه بدون مراجعه حضوری از طریق نرم افزار کاربردی پلیس من می باشد که اعتبار ۵ ساله هم دارد و با قیمت بسیار پایین به مبلغ ۵۰ هزار تومان به منزل اشخاص هم پست می شود.

او افزود: روزانه بالغ بر ۷۰۰ نفر به دفاتر گذرنامه در استان مراجعه می کنند و تاکنون ۵ هزار و ۸۱۰ فقره گذرنامه زیارتی چاپ و به متقضیان تحویل شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی مازندران گفت: متقاضیان به صورت حضوری نیز می توانند به مرکز پلیس امنیت در ساری یا شهرهای بهشهر، قائم شهر، بابل، آمل، بابلسر، نور، نوشهر و تنکابن برای دریافت گذرنامه اقدام کنند.

سرهنگ ساداتی افزود: با توجه به اینکه ازدحام زیادی برای دریافت گذرنامه زیارتی صورت گرفته، تلاش شده تا زودتر برای چاپ و ارسال گذرنامه اقدام شود که ظرف یک هفته به دست متقاضیان می رسد.

او گفت: مدارکی هم که برای صدور گذرنامه زیارتی لازم است اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه یک قطعه عکس می باشد.

ساداتی ادامه داد: خانم هایی که متاهل هستند رضایت همسر از دفترخانه اسناد رسمی نیاز است، فرزندانی که زیر ۱۸ سال هستند رضایت نامه از والدین واجب است، دانشجویان و طلاب  نیز باید مجوز خروج از کشور داشته باشند.

او افزود: متولدین سال ۱۳۸۴ به بعد نیاز به مجوز خروج از کشور و مراجعه به سازمان وظیفه عمومی را ندارند. همچنین سربازان باید با حفاظت اطلاعات مجموعه خود هماهنگ و مجوز داشته باشند.

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.