×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست اعضای بسیج رسانه و امام جمعه شهرستان بابلسر، با حضور صیادیان شهردار بابلسر و مسئول روابط عمومی شهرداری، ۱۷ مردادماه به مناسبت روز خبرنگار و سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست سیدعلی حسین زاده، مسئول بسیج رسانه شهرستان بابلسر به ارائه مطالبی درباره روز خبرنگار، دغدغه خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه پرداخت.

در ادامه اعضای بسیج رسانه حاضر نیز دغدغه‌های خود را مطرح کردند و حجت‌الاسلام محمد اسماعیلی قلی‌پور، امام جمعه شهرستان بابلسر، ضمن تبریک فرار رسیدن روز خبرنگار با بیان اینکه از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه شما خبرنگاران در عرصه رسانه تقدیر و تشکر دارم، گفت: خبرنگاران مجاهدان عرصه اندیشه، قلم و شکوفایی در جامعه هستند.

وی افزود: در دنیا نقش خبرنگاران در توسعه فرهنگی، آگاه‌سازی و تحول فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و افزایش امید و اعتماد عدالت در بین مردم بر هیچکس پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام قلی‌پور با اشاره به نقد منصفانه تصریح کرد: ممکن است که نقد ما مثبت نباشد، اما باید منصفانه باشد و در کنار نقد مطرح شده، توضیحاتی جهت قانع شدن نقد شونده ارائه شود.

امام جمعه شهرستان بابلسر از برگزاری روز تجلیل از خبرنگاران بابلسر خبر داد و بیان کرد: با توجه به سالروز شهادت شهید باغبانی شهید مدافع حرم عرصه رسانه شهرستان بابلسر در سال گذشته تصمیم بر این گرفته شد که روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران در ۲۸ مرداد ماه سالروز شهادت شهید باغبانی در بابلسر برگزار شود.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.