×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حاشیه‌های پروژه‌های بازگشایی و عریض سازی شهرداری بابلسر
بابلسرخبر گزارش می دهد:

به گزارش بابلسرخبر؛ به نقل از خبرگزاری مهر، پروژه‌های بازگشایی و عریض سازی شهرداری بابلسر این بار میدان بسیج رسیده است در صورتی که با داروخانه مطرح این شهر توافقات حاصل نشده است.

داروخانه کاسپین که واقع در میدان بسیج (شهربانی سابق) شهرستان بابلسر است، بیش از نیم قرن سابقه خدمات رسانی به مردم این خطه را دارد و در زمان ۸ سال دفاع مقدس تا شیوع بیماری منحوس کوید ۱۹(کرونا) خدمات بسیار شایانی را در حوزه دارویی به این جامعه انجام داده اند.

حال بعد از گذشت سالیان سال از فعالیت‌های این داروخانه قرار است در اقدامی برای عریض سازی خیابان طبقه بالای این داروخانه تخریب شود که با توجه به مهندسی ساختار قدیمی این ساختمان که متعلق به دوران قبل از انقلاب می‌شود.

احتمال می‌رود که آسیب بسیار جدی به داروخانه وارد شود و حتی اگر در غیر این صورت هم باشد با تخریب طبقه بالای داروخانه موجب آبگرفتگی این بنا می‌شود و آسیب‌رسانی به اجناس دارویی در صورتی که شهرداری بابلسر می‌تواند این اقدام را به زمان دیگری بعد از تفاهم با صاحب داروخانه انجام دهد.

گفتنی است شهرداری بابلسر برای تفاهم با داروخانه کاسپین پیشنهادات مالی به متولیان داروخانه داده است که به گفته آنها این مبلغ  چیزی است و  نسبت به قدمت و ارزش مکانی بر حسب معیار کسب و پیشه این بنا به صاحب داروخانه داده‌اند که همین موضوع سبب شده تا رضایت جلب نشود و همچنان این جریان در بلاتکلیفی به سر ببرد.

فربد علیپور صاحب این داروخانه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس افزود: شهرداری بابلسر با توجه به این که در مذاکرات برای جلب رضایتمندی ما گشایشی صورت نگرفته است قصد دارند با این عمل ما را تحت فشار قرار داده و به داروخانه آسیب برسانند که امری غیراصولی است و جایز آن است که تا بعد از تعیین تکلیف ساختمان عملی برای تخریب انجام نگیرد و این خواسته و مطالبه ما از شورای شهر و جناب صیادیان شهردار بابلسر است.

قناعت معاونت امور شهرسازی شهرداری شهرستان بابلسر نیز گفت: بخش امور توافقات شهرداری با یازده مغازه که در آن موقعیت مکانی سکونت دارند وارد مذاکره شد و ۶ کسبه‌ به توافق رسیدند و طبق همین موضوع ۵ مغازه دیگر را مقرر شده که شهرداری به عهده بگیرد که با ۴ کسبه توافقات نهایی صورت گرفته و جلب رضایت شده و تسویه‌های مالی صورت گرفته و تنها داروخانه کاسپین به دلیل کنار نیامدن با شهرداری بر سر مسائل مالی راه دادگاه را پیش گرفتند و از این ارگان شکایت به عمل آوردند.

وی افزود: ربیع‌پور که مالک آن ملک است با توجه به مطالبه‌گری که از شهرداری کرده است خواستار تخریب طبقه بالای ساختمان داروخانه با رعایت اصول ایمنی است و این امر را شهرداری به دلیل خواسته مالک بر عهده گرفته است.

قناعت در پایان مصاحبه خود به این موضوع تاکید کرد،که این داروخانه با قدمت بدون توافقات و تا زمانی که تفاهم‌ها لازم صورت نگرفته است بین طرفین تخریب نخواهد شد و تعرضی صورت نمی‌گیرد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.