×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از برگزاری دوره آموزشی تدبر در قرآن از سوره انشقاق تا سوره ناس، در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه بانوان و آقایان است و از سوی مرکز فرهنگی افق آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر از تیرماه سال‌جاری برگزار شده است.

وی افزود: تاکنون شاهد برگزاری سه مرحله آن در روزهای ۲۹ تیرماه، ۱۲ و ۲۶ مردادماه بوده‌ایم و ادامه برگزاری این دوره ۹ و ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۷:۳۰ همانند سابق در حسینیه آستان مقدس امام زاده ابراهیم (ع) بابلسر خواهد بود.

حجت‌الاسلام شجاعی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی کریم استانی در امام‌زاده ابراهیم(ع) شهرستان آمل تصریح کرد: ۹ متسابق بابلسری و فریدونکناری در بخش بانوان و آقایان در این دوره از مسابقات به برتری دست پیدا کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه علاوه بر ۹ متسابق راه یافته به مرحله کشوری، گروه تواشیح فاطر بابلسر نیز به مرحله کشوری این دوره از مسابقات که آبان ماه سال جاری در خراسان جنوبی برگزار می‌شود راه پیدا کرد.

وی از برگزاری برنامه بصیرت عاشورایی امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان بابلسر خبر داد و اظهار کرد: این برنامه بصیرت عاشورایی همراه با آیین غبارروبی ضریح مطهر امامزاده به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با حضور مدیران ادارات و نهادهای شهرستان بابلسر پنج شنبه، ۲۹ مردادماه ساعت ۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.