×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، نقی کریمیان اظهار داشت: با آغاز فعالیت ناجیان غریق از ابتدای خرداد ماه امسال ۵۴۰ نفر از غرق شدن در دریا نجات یافتند.

وی با بیان اینکه ۷۰ روز از فعالیت ناجیان در دریا گذشته است با توصیه بر رعایت نکات ایمنی شنا در دریا تصریح کرد: نجات یافتگان در دریای بابلسر به ترتیب بیشترین و سپس ساحل محمود آباد و عباس آباد در رتبه‌های بعدی نجات یافتگان از غرق شدن در دریا هستند.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران همچنین درباره هوشمندسازی سواحل گفت: ۳۰۰ نفر از سرناجیان مجهز به سامانه هوشمندسازی سواحل هستند و به‌صورت آنلاین آخرین گزارش را از سواحل ارائه می‌کنند.

کریمیان افزود: هرگونه مخاطرات شنا در دریا اطلاع رسانی می‌شود و مسافران باید از شنا کردن در شب پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه هشدار ناجیان در زمان مواج بودن دریا باید توسط مسافران گوش سپرده شود اظهار کرد: سنگ‌چین‌ها محل مناسبی برای شنا در دریا نیست.

کریمیان گفت: افراد باید در طرح دریا که مشخص شده شنا کنند و نباید در مسیر قایق و جت‌اسکی شنا داشته باشند.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران همچنین گفت: اگر فردی گرفتار امواج شد از هرگونه رفتار خودسرانه در نجات وی باید پرهیز شود و مردم از ناجیان غریق و جت‌رانان کمک بگیرند و در صورتی که فردی گرفتار دریا شد و غریق نجات در منطقه حضور نداشت از روسری، طناب و چادر برای نجات غرق شده استفاده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.